Főmenü
- Címlap
- Iskola
- Elérhetőségek
- Kapcsolatok
-
Felvételizőknek
- Általános iskolásoknak
- Érettségizetteknek
- Jelentkezési lap technikus képzésre (külsősöknek)
- Jelentkezési lap második technikusképzésre (hildesek)
- Jelentkezési lap - felnőttképzés - magasépítő technikus
- Jelentkezési lap - felnőttképzés - mélyépítő technikus
- Jelentkezési lap - felnőttképzés - műemlékfenntartó szaktechnikus képzésre
- Jelentkezési lap - lakberendező képzés
- ECDL
- EURO Nyelvvizsga
- BME Nyelvvizsga
- Közösségi szolg.
-
Pályázatok
- HAT -20-02-0194 - A kastélyok, kúriák regionális szerepének vizsgálata
- Passzívház tervező szakkör (NTP-MTTD-20-0080)
- HAT -20-02-0055 - A népi építészet jellegzetes szerkezeteinek, anyaghasználatának, táji tagolódásának tanulmányozása
- HAT-19-02-0029 - Közös örökségünk nyomában – várak, kastélyok, kúriák tanulmányozása Erdélyben és a Dunántúlon
- HAT-19-02-0068 - Kőből, fából házat - A jellegzetes építőanyagok tanulmányozása Erdélyben és a Dunántúlon
- NTP-MTTD-18-0164 -PHCC szakkör
- HAT-18-02-0052 - A kulturális értékmegőrzés élő épületei nyomában Erdélyben és a Dunántúlon
- HAT-17-02-2017-00113 - Népi építészeti örökségvédelem ökologikus szemlélettel
- REBE II. - ATHU026
- HAT-16-02-0095 - Újjáéledő kastélyok nyomában
- NTP-MTTD-16-0118 - PHCC szakkör
- NTP-SZTG-15-0053 - PHCC szakkör
- HAT-15-07-0036 - Határtalanul_2016
- Comenius CaTo
- A projektről
- Projektbeszámoló 2014.
- Tibolt-Vass Eszter előadása a Tanítóképzőn
- Projektindító szeminárium
- Képek
- Filmek
- Letölthető dokumentumok
- Olasz nyelvtanfolyam
- Terepfelmérő várttúra
- Geodéziai felkészítő szakkör
- Prezentációk
- Projekthét Győrben
- Tibolt-Vass Eszter 2. előadása a Tanítóképzőn
- Az első projekthét értékelése
- Projekthét Udinében
- Projektbemutató a Helyi közösség által aktivált építészeti értékmegőrzés rendezvényen
- Kiállítás ás projektbeszámoló a Fugában
- Projektbeszámoló a Hild Napon
- A projekt értékelése - zárás
- Nyitott terek, műhelyek - Rómer Ház, 2014.10.20.
- Az első projekthét értékelése
- TÁMOP-2.2.6-13/1-2013-0006
- NTP-NKÖ-14-0213 - Műemlékkutató szakkör
- Könyvtár
- Hild Alapítvány
- Várak szakkör
- Képgaléria
- Videógaléria
- Eseménynaptár
- Sajtó
- Letöltések
- Linkajánló
Tanév rendje
Kép találomra
Címlap Pályázatok Pályázatok
Pályázatok
Megvalósított pályázatok 2014/2015. tanév |
||
Pályázat címe | Kiíró/ közreműködő szervezet | Rövid leírás |
Szakmai tanárok és gyakorlati oktatók pedagógiai képzése | EMMI | Pedagógiai végzettség megszerzésére irányuló képzés szakmai tanároknak. |
Comenius CATO | Tempus Közalapítvány | Vár és torony felmérések az együttműködésben az udinei I. T. G. Marinoni Építőipari Szakközépiskolával, a projektben mindkét iskola részérő 15-15 tanuló vett részt. |
Regélő kövek a nyugati végektől a keleti végekig | EMET - Határtalanul! Program | Felmérési munkák és szakmai útak együttműködésben a csíkszeredai Kós Károly Szakközépiskolával. |
Műemlék kutató műhely a középkori magyar várépítészet nyomában | EMET - Nemzeti Tehetség Program | Várfelmérési munkák és dokumentáció, kiállítás szervezés. |
Ökoiskolai modulfejlesztés | Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet | 10 kreatív az egész napos iskolák szakmai programjait bővítő ökoiskolai modul kidolgozása, kipróbálása, dokumentálása |
Városi köznevelési programtámogatás | Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata | A XXI. Nemzetközi Építész Diákkonferenciához kapcsolódó szakmai út szervezése |
Nyitott, terek, műhelyek – Hildes közösségépítő programok | KLIK | Közösségépítő programok 4 helyszínen az általános iskola felső tagozatosainak. |
SZAKma - holnap TUDÁS /a szakmai tehetségek kibontakoztatása/ Mentoráló intézményi működés kialakítása | KLIK | Mentoráló program működtetése, jó gyakorlatok átadása a szakmai tárgyak oktatásával, versenyfelkészítéssel kapcsolatban. |
Helyi közösségek által aktivált építészeti értékmegőrzés | Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat | Ismeretátadás népi építészettel kapcsolatban, kreatív felaldatok megoldása. |
Pályázat címe | Kiíró/ közreműködő szervezet | Rövid leírás |
Szakmai tanárok és gyakorlato oktatók pedagógiai képzése | EMMI | Vár és torony felmérések az együttműködésben az udinei I. T. Marinoni Építőipari Szakközépiskolával, a projektben mindkét iskola részérő 15-15 tanuló vett részt |
Comenius CATO | Tempus Közalapítvány | Vár és torony felmérések az együttműködésben az udinei I. T. Marinoni Építőipari Szakközépiskolával, a projektben mindkét iskola részérő 15-15 tanuló vett részt |
Regélő kövek a nyugati végektől a keleti végekig | EMET - Határtalanul! Program | Felmérési munkák és szakmai útak együttműködésben a csíkszeredai Kós Károly Szakközépiskolával |
Műemlék kutató műhely a középkori magyar várépítészet nyomában | EMET - Nemzeti Tehetség Program | Várfelmérési munkák és dokumentáció, kiállítás szervezés |
Ökoiskolai modulfejlesztés | Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet | 10 kreatív az egész napos iskolák szakmai programjait bővítő ökoiskolai modul kidolgozása, kipróbálása, dokumentálása |
Városi köznevelési programtámogatás | Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata | A XXI. Nemzetközi Építész Diákkonferenciához kapcsolódó szakmai út szervezése |
Nyitott, terek, műhelyek – Hildes közösségépítő programok | KLIK | Közösségépítő programok 4 helyszínen az általános iskola felső tagozatosainak |
SZAKma - holnap TUDÁS /a szakmai tehetségek kibontakoztatása/ Mentoráló intézményi működés kialakítása | KLIK | Mentoráló program működtetése, jó gyakorlatok átadása a szakmai tárgyak oktatásával, versenyfelkészítéssel kapcsolatban |
Helyi közösségek által aktivált építészeti értékmegőrzés | Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat | Ismeretátadás népi építészettel kapcsolatban, kreatív felaldatok megoldása |
Módosítás: (2015. szeptember 24. csütörtök, 11:18)